a-a-a-a-a-a-a-a

Idag har jag bara varit seg och lyssnat på musik, fått ny musik. Tänkte vara lite fräsch och har nu The Honeydrips och Concretes album. Einn tipsade.
(Lack of) Love Will Tear Us Apart är en riktigt bra låt med Honeydrips trots sång från Cat5bryden och det fula namnet (på både låten och bandet). Men ja det är väl sånt som funkar har man ju märkt, kännt och hört.

Jag älskar att shoppa och jag vet inte om det är för att jag typ mår dåligt och behöver tröstas hela tiden eller om det är en sjukdom eller bara ett nytt intresse. Men det är så jävla roligt haha. Jag har köpt grejer nästan varje dag denna vecka och det är bara impulsköp som skett efter skolan ist för plugg. Idag t.ex. impulsköpte jag ett par silverskor för fyrahundra spänn på wedins...alltså.. snart försvinner mina pengar och så står jag där och det piper!

men jag kommer vara stolt!

Kommentarer
Postat av: cimic

köpköpköpköpKÖPköpköpköp

2007-04-06 @ 22:40:27
URL: http://misscimic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0