AND I STABBED MYSELF WITH A KNIFE

4-LIFE
eller?

Idag åt jag massa med turt så våra bukar sa ifrån och nästan sprängdes. Kom fram till att det enda jag brydde mig om i mitt liv och det enda jag ville ha var:
1. mat
2. musik
3. fest
4. pengar
5. kompisar
6. kärlek från alla
7. dator

jaha sa alla andra som också tyckte samma.
Maslovs behovstrappa är ju nästan lika skulle man väl kunna säga och human dödar min hjärna. Jag diskuterar hur vi påverkas av det dåliga samhället, hur dåligt man mår av samhället, hur ofeministiskt Heavy betedde sig på MD osv. utan att ens tänka att det är frigjort och jävligt hippie. Klistrar in lite svordomar för att höja hårdingkvoten.
hård
ensam
rik
alkohol
det är jag i min hjärna.
 
Jag är lite stressad för att jag vill bli klar med alla skolarbeten innan påsk, innan Uppsala, fest och död. Fan dokumentet med novellanalysen lär vara orört en vecka till tror jag.
äckliiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0