bo-hoe

Vi har fått en ny dator och den har nu tagit den gamla datorns plats ute i allrummet som det så fint heter. Den gamla datorn har flyttats in i Elmas rum (mitt gamla) och nu ska jag flytta in med den. Alltså detta är det bästa som hänt mig på länge. Jag planerar redan långa nätter framför datorn och hur min inredning ska likna någon slags stinkande rök. Det är ett mycket litet rum och jag kommer att använda minsta lilla kvadratcentimeter till att få det att verka ofräscht.

haha. skoja...
det ska bli mysigt bo-hoe-liknande med vattenpipa eller ev. affisch på vattenpipa.

Har nyss rensat datorn på ungf. 5GB musik och minst lika många bilder och filmer. Den är nu alive igen och innehåller endast musik jag gillar ev. saknar.

åh. känner mig så självständig.
tjo

17.25
Det är alltid kul när man läser sånt här...hhaha seriöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0