Fuckoff is not the only thing you have to show

Igår vare fest.
Jag festade inte så rejält som vissa andra på festen haha.
Men det var kul att vara åskådare också, vi njöt väl typ av att kolla på när alla hånglade med alla och var lyckliga. Kom fram till att jag blivit så jävla mogen och kan rensa bort alkoholen på vissa fester utan att skämmas före. Men det har varit massa misärfester på sista tiden och det var jävligt längesen jag var riktigt full och lycklig och vaknade illamåendes. Jag har väl helt enkelt högre krav nu och vill väl inte riktigt supa till om det inte är nödvändigt.
aja

mogen_bryd_30

Mitt liv går just nu ut på att shoppa kläder och försöka planera in både Arvika och Emmaboda i sommar. Jag måste på båda! bara måste... Men jag måste fan ha pengar också. Man har väl lärt sig att pengar inte är så viktigt och att allt löser sig och det borde det göra. För jag ska till Arvika iaf. bästa bokningarna i landet.

hoj

Kommentarer
Postat av: cimic

FEEST.. åhh era fester i dalarna .. åhh! bra men dagen efter illa

2007-04-10 @ 23:13:35
URL: http://misscimic.blogg.se
Postat av: administratörn

haha! njaa detta var ingen sån fest tyvärr. såna är roliga den hgär var tråkig!

2007-04-12 @ 12:48:46
URL: http://amna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0