Harder, better, faster, stronger

Jag hade gärna slutat uppdatera för att LLP-picon skulle vara högst upp föralltid. haha. Men Turt uppdaterar inte lika ofta så hon kan ju vara nöjd. Den gjordes förresten igår hemma i Djurås. När vi posat ungf 1 h i Elins garage gick vi in och började välja bilder. Förra året posade vi en och en och trodde att det skulle bli mycket bättre och enklare. Men njaaa förra årets pressbild är inte lika fräsch och man ser mer strikt och rädd ut när man är ensam. jaja. Sen satt vi framför photoshop och fixade allt i minsta detalj. Egentligen äre inte så svårt. Man klipper ut bakgrunden med magnetlassot, hittar fåglar på google, gör ett "pattern" av fåglarna som man sedan gör till bakgrund, målar ett hjärta, drar några streck, laddar hem ett program som får saker att röra på sig, sen fixar man lite med skuggor och färger och VOILÁ ett mästerverk har skapats....! För dom som satsar pressbilder kan det ju vara ett tips eller nåt..

Har fått (i delad mapp på msn) Familjens album nu och är nöjd. Killen är ett mästerverk. Låtarna är riktigt bra. Jag gillar mest: Huvudet i sanden, Kom säger dom, Nu händer det igen, Det snurrar i min skalle och Vad du vill. Haha det var ganska många, men det var dom han körde live och det var så braaa bra braaaa. Tur att han är bokad till många festivaler iår.

Annars är låten som min rubrik heter en av favoriterna JUST NU!
tji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0