NÖJD så att säga

Alltså idag har varit en bra dag som jag har fått mycket gjort på. Dömde basket i maserhallen, cyklade med min nya cykel (ej födelsedagspresent så det är ej töntigt) till Kupolen helt ensam och köpte medicin och hittade grejer som jag ville ha, åt sedan en chickenburger i ensamhet med sms och pluggade sedan fysik resten av dagen och förstår nu en del av hela grejen med termofysik (haha). Har även duschat, är även fräsch.

jaha då var man nöjd med sitt liv..eller?
Känns så iaf, och det har fan inte kännts bättre på mycket länge.

Imorgon är det ju valborg. Härlig val, härlig borg får vi hoppas. Blir först musik på Västra med Amina och trogna sen förfest hos turt/ute/okänd/ökänd? Sen drar vi nog till "törstiig" och kanske kanske river av några få låtar. Men det blir iaf mycket alkohol och det är jag värd efter denna dag.

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0