Rules out, SATSA!

Inget spec har hänt idag. Har hängt i Falun C och kikat på alla msk's som satsat den sk. sommarstilen nu när det är så varmt och allt. En klasssiker (OBS! endast fakta från dagens upplevelser) är pastellerna som folk verkligen kastat på sig för att det just är "sommar-väder", vita leggins och satsiga (=påhittat ord) långa ev. korta kjolar som är lite bohemiska. Sommarstil-man är ju en helt annan historia där mannen i fråga oftast valt ett par blommiga badshorts till en "typ" matchande pastell-piké ev. ljusa jeans och tisha. Men jag ska inte klaga, och det gör jag inte heller, jag gillar pasteller och jag gillar framförallt att se folk satsa stilar!

En trend som vi också märkt i Falun/Borlänge är att alla verkligen satsar hög musik ur antingen mobiler, bandare eller någon stackare som spelar extra högt i hörlurarna. Ah men det jag vill komma fram till är att folk inte verkar vara rädda för att visa sin musiksmak ev.livsstil och det är skitkul. Jag bara väntar till den dagen då jag hör något bra ur en frigjord nalle, bandare eller hörlurar. Hittills har det bara varit punk, hårdrock och radio..hm jag väntar på technon, indien och ev. något demoband som spelar sig själv. mm *längtar*

Frigjorda kommer vi vara när vi glider runt med vår 10-kronors-pop-indie-emo-bandare
en mix helt enkelt:

Keep it pure Einn!

förlåt för alla ev. och sk. men de tillhör dagen!
TJI!


Kommentarer
Postat av: cimic

hee! du lyckades :D haha rolig video :D Grattis till Peace & Love Spelningen !!! AHHH!

2007-04-17 @ 22:37:21
URL: http://misscimic.blogg.se
Postat av: administratörn

ja tack vare dig!!!
ja men tack...HOHOHOH

2007-04-18 @ 20:48:15
URL: http://amna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0