underground underwear

Enligt lösryckta rykten från Elin och myspace har Teenagers blivit bokade till Emmabodafestivalen. Ej officiellt ännu och ni borde vara glada som läser detta nu och boka biljetter snabbt!!! Alltså detta är ganska stort om man förstår hur jävla bra Teenagers är, helt sjukt. Jag är iaf. helt säker på att jag ska dra till Emmaboda och dansa, dansa, dansa nu. ÄNTLIGEN har Emmaboda fattat grejen med new-rave (med affischen också) och vi (mina trogna och jag) bugar och bockar.
Lyssna på deras myspace och lyssna även på deras remixer. Lo-fi fnk-remixen är riktigt bra och sådär.

Jag hoppas på Fox n'Wolf och Fm Belfast nu och om Emmaboda är så jävla rätt lovar jag fan att köpa biljetter i tio år framåt och alltid lita på Hadethåkan....

Detta är riktigt fräscha musiktips till alla därute.
Åh så bra!

image45


Kommentarer
Postat av: cimic

haha älska det spelet :P
--kul med gävle spelningarna :D

2007-04-25 @ 13:48:57
URL: http://misscimic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0