Att vara snäll är överskattat

Äntligen märker jag av vuxenlivet som 18åring.
Jag är så himla nöjd med min galna 4-dagarsdiet (med galen menar jag koncentrationsläger-varianten med soppa och stenbröd) som jag klarat galant. Amina har varit min trogna vän genom hela loppet och vi ska fortsätta paddla kanot och promenera med endast soppa i magen tills våra liv tar slut. Aldrig mer tjocka tårtor, bakelser, godis, choklad eller liknande....Vi bara drömmer nu, drömmer om det goda livet vi en gång hade.

Känns mycket bättre nu.

Jag hatar alla på internet och vill helst ta bort det från mitt liv men jag har en del här som måste göras och det är ju trots allt en bra informationskälla. Har iaf tagit bort min bdb eftersom jag hade en del dryga vänner som jag bara inte ville radera sådär eller bocka av (whatevva). Bdb var även tråkigt och folk skrev föör långa bildtexter med för ointressanta handlingar och citat. Har ju varit en i gänget om jag minns rätt, så jag föstår samtidigt alla som har bdb och är nöjda, men gillar dom inte :)

Jag rör om mina vänners liv genom att vara ond.
åh vad jag älskar att vara ond!

Är även trött på rave och crazyness, ge mig beige och pasteller!
ses väl igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0