Back from south

Kom hem från skånis idag och har redan hunnit med en film med Amina och Roffe. Känns som att jag gör allt för att få min tid att rulla så att säga. Just nu vill jag helst hitta min resväska som verkar vara kvar i bilen. uhh
Har ätit snask för att jag inte märkte någon skillnad när jag bantade.


meeen whatevvvvvvvvvvvvv-a

image132
image133
image134
image135
image136

Fina bilder med mkt bra kvalle. ojoj

Vi gungade mitt i natten och jag hade glömt hur man gjorde med benen. haha. Elma visste och lärde ut.
Det var så himla fint!!!!

Kommentarer
Postat av: cimic

åhh! vad mysigt det var den kvällen :O... ni måste skicka alla bilder :D

2007-08-09 @ 00:16:32
URL: http://misscimic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0