Säffle- att leva i ett uppehåll

Tortyren min vän har packat ner en pannlampa som tydligen ska ha två olika ljus. Ett som lyser jättestarkt vitt (nästan blått) och ett rött som ska fungera som en sorts varningslampa. pheeew
S A F E

Elin min vän har feber och är förkyld (ev. hypo-k) (sk. hypo-k) men kommer ändå följa med och lämna misilen imorgon klockan 10.00.

Min Packning ser ut som en uteliggares tappra försök att samla ihop sina burkar och flaskor på bästa vis.
Jag är så ledsen och orolig över denna misil som kommer spränga vårt tält i bitar.


Blir lite öl och mycket mat för vi köpte ENGÅNGSGRILLAR
En gammal dröm som blir sann.

E-N-G-Å-N-G-S-G-R-I-L-L
åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0