Be-I-Ha

Sitter just nu pa ngt sorts internetcafe i BiH, fantastiskt egentligen allt,alla.
Gillar laget och saknar inte SWE sa mycket som jag trodde. Har kan jag typ slappna av, ata och jag far massa pengar. Har handlat sjuka grejer och jag och Elma forsoker designa nya klader genom att kolla modemagazine vi kopt har. haha ratt patetiskt, men vi ar typ rika och har tid over sa att saga.


forsoker bara hitta ett fult vykort at amina och presenter at folket.
blir nog ol
eller ngt liknande.

langtar till P&L varje natt och drommer om spelningen.haha! kommer bli sa daligt eftersom vi inte kan repa p.g.a 300 mil. Men vi gar pa 16.30 ev. 16.45 for den sene sjalen pa torsdagen scen: bolanche

allt ar som vanligt + 20kg
ska pa opera nu forst mat..mm
tji

Kommentarer
Postat av: cimic

hahaa .. låter trevligt :P samma gammla BIH..

2007-06-10 @ 14:10:14
URL: http://misscimic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0