Sollie

image52

Härlig värme som jag snart ska lämna för att sedan komma tillbaka till en sk. peace and love-spelning inne på bolanche på torsdagen. Känns jobbigt som fan och Turt och Einn ska skriva klart en låt via sms så jag lär mig innan jag kommer. Allt känns så jävla redan bortkastat. Men vad gör man när man får massa utan att egentligen ge någonting? Var väl det som hände igår när vi fick en helt egen bar för oss själva att supa till i och även en egen lägenhet 50m bort från festen. Måste ju varit den största fest jag sett. Så jävla mycket folk, helt galet.

Men vi orkade inte
Drack iaf men fan utan peppen blire ingen riktig fest.


Vill att BiH ska vara bra. Vill ej längta hem!!!
Kom igen molitva, ge mig nå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0