0,25(x-4)2-1

uhhhh.
Nu sitter jag här igen och skriver om min dag. hihi.
Jag tänkte plugga hela dagen, framför datorn. Matteboken ligger här framför mig och jag försöker lösa en tvåstjärning uppgift om någon tagent och en riktningskoefficient. Känns bra, känns smart. Jag gillar att verka smart även fast det inte kan verka så. Men jag gillar samtidigt att verka dum i huvudet eftersom det kanske verkar så.

Mitt nya liv börjar imorgon och då ska jag vara seriös i skolan. Alltså inte rita massa bilder över alla mina block eller slå turt och einn eller gå och äta mitt i en lektion. Jag ska vara PÅ jag ska vara MED och jag ska vara en av dom där som sitter och kan allt. Eller kanske inte en av dom men iallafall ska jag låta bli matsalen, datasalen och replokalen. huhu

Alla snackar rave. Alla som inte spydde fem gånger efter sin senaste fest och mådde illa i två dagar. Alla som skulle orkat med en efterfest snackar om rave. Men jag gillar rave och jag vill springa runt med neonkläder och dansa till galen musik och vara jättefull. Men jag vet inte om det passar in med mitt nya seriösa liv...svårt det där med matchen. Liven måste ju matcha liksom och ett raveliv och ett skolliv är ju en 100%ig missmatch. Som en guard och en inside, rosa och rött, einn och sport, LLP och hårdrock. Ni förstår det är svårt.

Men jag bjuder på en ravebild som kanske får mig mer peppad inför det hela.

Jaha. detta är alltså då en bild på mig och Sofia i åttan. Jag behöver inte säga något mer än att jag borde varit självmordsbenägen på den tiden.

Dagens låt är så oraveig den kan bli.
Radio Dept. -Pulling Our Weight
Passar när man pluggar.
hoj



21.33
Jag hatar skolan.
Kemi och matte liksom.
Peaches passar NU!

Kommentarer
Postat av: malin

HÄST

2007-03-05 @ 12:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0