Avsiktlig foul i neon

Idag spelade jag match i Maser A, vår sista match på säsongen säger dom. Sen typ massa träningsmatcher och en cup i Gbg. Fyyy. Jaja matchen gick skitdåligt och dom vann. Jag var riktigt usel och blev utfoulad p.g.a många onödiga foul. Gjorde tillexempel en avsiktlig! Det värsta var ju att den där armbågen var avsiktlig. fan vad pinsamt!
ojojojoj vad jag är trött på BASKET! men den bästa dieten är ju att träna.... så jag blir väl kvar en säsong till...

Gjorde mitt projekt idag istället för den där novellanalysen. Att jag alltid ska vara så jävla sämst!



Men jag gillar mitt liv iaf......eller?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snyggt!

2007-03-12 @ 00:41:54
Postat av: Amanda

Vad fin, har du gjort den själv??

2007-03-12 @ 00:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0