BU

Jag vaknade försent och sitter nu och lyssnar på Sahara Hotnights i grå kläder. Min vecka har bara varit grå känns det som. har jag haft någoin annan färg på mig? nä

Ville bara säga att vi blev utkastade igår från Phone Me..yes! Så vi tänkte trösta oss med Hv-festen som till 100% blir en misär men vi har ju alltid nazistfesten eller festen i Bullermyren att vända oss till. Jag får inte festa heller, men jag kommer göra det ändå (OBS!trots) och måste därför flytta ut idag. jaha....



tar väl med mig den där grå sidenklänningen eller den grå långa tröjan från h&m...
aja..


09.36
http://emmyjane.webblogg.se/1174942782_lucky_lucky_pigeons_g.html
fan vad mysigt. Förlåt för den fula länken men det verkar inte funka.
det är soppa idag, YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0