Computerlove

Nu sitter jag i datasalen. Vi har lång rast och jag är jättemätt för det var sån där god mat tror jag. Alltså egentligen är den ganska vidrii men det är något med den som är gott. Ingen vet. Åt iallfall skitmycket och mår illa. uhh.

Jag och Embe sitter här och några äkta kristineelever med modekläder från vero och såna där frisyrer med stora sportpannband. Ja alltså det kan ju vara fint... Oj nu kom det in bf-are också, alltid en favorit. Det är kul och se vad folk går in på för sidor först. Lunarstorm är en klar favorit och även typ tecknade små spel och msn på högsta volym.

Det jag hatar mest med denna datasal är att den är typ säkerhetsskyddad och det behövs kort, nyckel och en kod för att komma in. Så om man sitter inne i datasalen så måste man hela tiden gå och låsa upp för dom som kommer. Det är sjukt jobbigt. haha nyss vare ett mycket gott exempel när det knackade och alla kollade på varandra och ingen ville offra sig. Det tog ett tag innan någon stackare klämde fram "jaaha....äre nån som villl öppna ellör?". Jag öppnade för jag trodde det var Turt och Einn. Vart fan är dom? Hoppas de fattar att jag är här...jag vill bli räddad.

Jag fick min matte diskret-bok idag. Den är platt, men Fredrik säger att det är en svår kurs som mest handlar om att läsa matte. Fan jag hatar att läsa matte. usch. Jag och Malin (snillet) ska göra den ensamma och fan vad nöjd jag blir om jag fixar den. wooho.

kille_i_datasal_bf_17:
"fan vad äcklig tyst det var här inne!"

jag drar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0