Fuck me I'm tuff twee

Jag är inget annat. För jag skiter i allt annat. Usch vad jag hatar skolan jag vill att någon tapper själ spränger kristinegymnasiet i bitar så får vi ju iallfall vara lediga och sörja vår byggnad. Alltså det enda jag vill är att ha pengar och en dator och några instrument och smink. haha. Sen kan jag vara nöjd.

Ikväll ska jag nog lyssna på den där talboken jag lånade på bilbo igår. Den som är till för dyslektiker, handikappade och blinda människor. Men de gjorde ett undantag för mig och hon frågde om den verkligen inte var för lätt och frågade om jag inte ville ta den med 10 kasetter istället för två. Men jag sa nej och tog den fula orangea vadderade lådan med spännen. Allt detta gör jag för att slippa läsa den 400sidiga riktiga boken på engelska.

Om jag blir fattig och arbetslös när jag blir stor är det ju bara att ta livet av sig eller låna en talbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0