highscore

Jahaja...back on track så att säga.
Skulle väl kunna säga som så att min dag varit ganska tråkig och jobbig. Vi åkte till Linköping idag för att spela basket. Alltså det måste varit den mest värdelösa resa jag gjort. 7 timmar i en minibuss och en match i två timmar som vi fetförlorade med mycketmycket. Jag skäms. Men det var kul att sitta och skämta med Emma och Amanda hela vägen. Många omogna skämt och jag upptäckte dryga sidor hos mig själv. ohh
qkkorv

Jag är fattig. Till och med så fattig att jag idag bara köpte två cheeseburgare och ett singoallapaket istället för en meny på mcd. Alltså vad jag än gör nu gör jag billigt. Snart börjar jag stjäla och hora, jagmenar det är väl kul med pengar? och grejer. ÅH jag vill ha pengar och grejer. Måste spara ihop lite pengar till den 21a mars när LLP åker till Lund och spelar. Vi ska shoppa som fan....eller iaf något litet....fint.

Kom nyss hem till en misär och sitter därför här denna lördagskväll och skriver. Läste nyss en intervju med Juvelen i nolltvå, nivet killen alla snackar om som påminner om Michael Jackson, Eric Gadd och Moneybrother tillsammans? Djup kille tänkte jag. Han är 30 år!!!!!!!
Jag har tid på mig. Vi har tid på oss. Det är lugnt.

Dagens låt som gick ganska mycket på repeat i minibussen:
Lily Allen- Knock 'Em Out
Cool tjej.
Grym tjej skulle jag nästan vilja säga men jag är inte sån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0