Merkur vs. Super

Elida skickade just några bilder från Bosnien i Mostar på affären Merkur. Jag älskar den affären. Allt är billigt och man köper massa snask och det är kallt där inne så man kan andas. Haha alltså de här bilderna fick mig att tänka på somrar när vi hängde i Bosnien en månad och bara svettades och led. Men det var vissa stunder man gillade som stunder med mormor och morfar all god mat och värmen. Trots för mycket värme och klagan så saknar jag det mer än vad jag någonsin kommer sakna vintern. 

haha de är så söta.


Elin upplyser mig för andra gången om Supersofies nya projekt med en vän som kallas Lucky Twice
Hon upptäckte just att deras låt heter Lucky och refrängen går "I'm so lucky lucky...." osv. Haha Elin tror det skapar dåligt rykte. Och efter att jag sett deras video och hört deras låt så tror fan jag det med. Död åt Supersofie!

Kommentarer
Postat av: cimic

åh! det är så kul när hela familjen drar till Merkur, där finns det alltid ng till alla :D

2007-03-03 @ 23:54:28
URL: http://misscimic.blogg.se
Postat av: Amna

Ja men verkligen. fan när drar ni dit iår??

2007-03-04 @ 14:40:02
URL: http://amna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0