Kiss, kiss, råtta, katt

Kom nyss hem med blå läpp (!) och blött hår från träningen, sista träningen. härlit. Det var roligt att krossa 91:orna idag. Det känns ändå som att de har någon sorts respekt för oss fast de egentligen inte borde ha det. Menmen bra träning inför Gbg så att säga.

Packade ihop lite accesoarer, smink och hygienartiklar som det så fint heter. Blev visst tre nessesärer...jag får nog riva ur några hippielongi-band och stora rave-armband. Försökte även komma på vad jag skulle köra på för stil där nere. Det blir leggins-tischa-stilen och ev. leggins-klänning-stilen. haha. Eller mjukis-stilen.......den är härliii

Kollade även på detta mästerverk nyss med några kända ansikten och hårsvall från Falun. Orkade tyvärr inte kolla klart på hela eftersom den är typ 12 min och spänningen dör lite lätt efter 2ungf. Men helt klart värd ett kik!

P.S Turts bror Hampan är med och säger "AJ!" precis 04.07 in i filmen D.S

P.S2 var noga med att lyssna på soundtracket. Känt Faluband som kom trea i MD. Får man fråga vilket? D.S2

puss

Kommentarer
Postat av: elin

hagha filmen!! love it! SÅ ambitiös!

2007-05-14 @ 22:21:44
URL: http://elin.blogsome.com
Postat av: administratörn

haha skojaru eller? skitroligt!!!
det är ett skolarbete typ tror jag...hörde jag rykten om iaf

2007-05-14 @ 22:25:03
URL: http://amna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0