LLP- historien bakom succén

"Innan minnesstunden idag kom vi på värsta idén. Eller Hanna kom på idén. "jaag vet vi startar ett band, med tjejer i" Och vi blev helt, "yeah okej!" Sen sa jag att det var coolt med tjejband. Och då protesterade Hanna och Elin direkt. "Om man tex. säger the hives: ett band från Fagersta. Man säger liksom inte ett "killband" från Fagersta. Men om det skulle vara Sahara Hotnights då säger man: Ett tjejband från..hm. Ja men du förstår" hm. Jag förstod och lärde mig något nytt för dagen.
Några exempel för bandnamn är: Springrolls, The Kennies, Kenniec, Prst och antalkillarnoll. Men ingen av exemplen verkar vara så jättebra. Men vi kommer säkert på något.
Elin kommer att göra värsta hemsidan för bandet. Och Hanna (våran fotograf) har redan tagit lite band-bilder. Moahaha. Redan liksom, jag menar vi har ju verkligen börjat skriva låtar. Vi kommer att hålla till i Djurås hos Elin i hennes "rum-med-instrument-i". wohoo.
Instrument som kommer att vara med är:
gitarr
bas
trummor
och SYNTH!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0