00.05

jaha.  håller ju egentligen inte på med sånt här längre tror jag. men jag tänkte informera om mina intressen, framtidsplaner och sånt-jag-gillar-just-nu-grejer. ah.

just nu gäller bara två saker egentligen (prio 1):
1. klara skolan
2. bli tunn

jag e sugen på:
1. alla A.A-avsnitten med Tony
2. TV
3. sthlm

just nu finns det vissa saker som e snyggare än andra:
1. orange
2. nitar
3. päls
4. fransar
5. skinn
6. ormskinn
7. svart
8. metallic
9. nasiztkängor
10. fjädrar
11. lack
12. hudfärg (ivory-bronze)
13. tonat
14. handskar
alla som e något modemedvetna eller råkar ha internet borde veta. jaja

framtiden:
1. biomedicinsk analytiker
2. ev. TV

så. nu vet "ni" vart ni har mejjjjjjjjjjjj
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0