Alla borde läsa

Brukar inte uppdatera två gånger på en dag men detta är viktigt.

Min kompis Amina har en blogg som jag tycker alla som kan svenska bör besöka. Ni förstår inte vilken mästare det ligger bakom varje ord. Hon är en grundare till någon ny humor som alla borde lära sig för att sedan ta efter. Jag lyckas alltid bli förvånad och förtjust av alla hennes skapelser.


Här kan ni ta del av hennes liv och livsstil:
BLOGGEN ALLA BORDE PRATA OM

Skulle också vilja göra en lista på något alla borde kolla in:
(denna idol-lista är till för den som förstår tanken bakom...ingen som liksom....aja)
Gabriele Meurer- Frozen (varför denna kvinna inte gick vidare bevisar verkligen juryns val av artister. Idol lär bli lika dåligt som alla andra åren.)
Mohammad Bahrkazemi- No promises (när en stackars uppklädd, nervös kille som M kommer och gör denna låten till något alldeles extra blir jag så rörd "I just wanna die in your aaaaaaaaaaaaaaaaaaarms" OMG så vackert)
Adam Ali Mahamaud- Earth song (finns inte ord för killen...jag säger bara :'):') och även lite :'(:'(  en sån stackare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0