Rent och fräscht

Idag har jag städat mitt rum, endast. Eller okej jag skulle ju kunna nämna allt jag ätit också men det skulle bara göra viktklubben ledsen. Har iaf beställt kapslar som tydligen ska vara bra. Om jag råkar dö på loppet får väl det räknas som något bra och smalt. T har ju iofs varnat för internetbeställningar men vem litar på en bokstav eller en tortyr. Kaplsar för hela slanten (39,50;-)

Har rent och fräscht rum nu och alla som är sugna på en nyttig fika med grönt te och mintrökelser!!! (som jag hittade under städningen) kan ju slå en plingis på: 0704155331 (comviq)

Jag bjuder på några bilder från sommarens bästa och sämsta stunder...Gillar framförallt den när t är nöjd hos match. Det kommer väl fler såna här roligheter.
image201
image202
image203
image204
image205
image206

tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0