Jag är inte mycket till en skrivare

jag har för att känna mig lite road och lycklig över mitt liv sovit över hos t, två dagar i rad (som en festival) och för att dessa två dagar skulle bli fräscha fick jag lov att köpa saker som två nya klänningar + en ny parfym. låter SÅ lite. men det blev visst 620kronor + några ihopskrapade enkronor till en cheese med utsikt över emas bror och han med tattooo. så nu är jag skyldig elin 300kronor. JA!

jag hade tänkt planera mitt lov in i minsta detalj. saker som jag kommer att göra:
spela in sista låtjäveln i SKOLAN
riva fram ett gammalt religionsarbete som skulle varit klart innan jul
sälja kläder som inte passar, på tradera (OBS!)

idag såg jag naz. blev rädd.
uhhh.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0