MORFADE TRÄDKUKAR

idag gjorde jag en flashfilm på två timmar om en surfare som får en stor våg över sig, får saltvattenstänk i ögat, ramlar, gungar i ett movieclip, glider upp på en okänd strand, dör och NÄR jag skulle morfa hans kropp till ett skelett så BARA DÖR PROGRAMMET OCH INGET E SPARAT. jag sa uttrycket som nu mera tyvärr blivit känt ibland oss: "livet e en fest" och drog hem. 

elin berättade om ett jobb hon fått medan vi var i stockholm. hon hade både fått det och sagt upp sig från det under den tiden vi var borta. det gjorde min dag. att skratta för sig själv på bussen blev genast något naturligt och som kändes helt rätt.

jag ska från och med nu berätta vidare denna historia till alla jag känner och inte känner (såna på bussen). kan ju inte skriva den, blir inte samma effekt eftersom jag inte vet hur man gör när man skriver med en touch av effekt.

blir kanske en flash om detta.
kan en del efter denna dag.

p.s förlåt H&M om jag skrattde åt era "USE A CONDOM"- och "BANG BANG BANG"-tishor när jag och t såg dem på H&M på götgatan. visste inte att de var för ett gott syfte. d.s 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0