MODI

om en sekund åker jag och t till stockholm. eftersom jag var där senast igår känns det inte så himla skoy att kasta sig in i affärer med miljoner människor som river i högar med coool kläder, IGEN. allt ska va så himla cool i stockholm. alla cool affärer spelar remixade indielåtar som låter som crazy trance och alla omklädningsrum har designkrokar där man inte ens kan hänga jackan. det finns inte ens särsklit snygga kläder och alla verkar vara bitches. så? varför gillar jag det ÄNDÅ?

jo det e modevecka och jag har hört att det ska va något för oss. hohai

man hör så mycket rykten. hela stockholm är rykten.
förresten har ni hört rykterna om att humanvetarprogrammet ska läggas ner?
mitt svar e: ja det existerar rättvisa. och:
allt e bara rykten!

image242
Ö
modi?

23.30
jag hatar pang prego i p3. även kvällspasset och circus kiev/w.


Kommentarer
Postat av: tove

STASH ikväll då??

:)

2008-01-30 @ 10:16:47
URL: http://myspace.com/stashstashstash

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0