hade glömt

image257
längesen man tänkte på mode.
när man ser sånt här får man för sig att starta moedblogg igen...haha.
idag kollade vi efter blommiga studentklänningar. pinsamt. ja.
sedan köpte jag en chokladhare med emma för att lugna ner mig efter en hetsig träning.
jag måste börja kontrollera min ilska + kontrollbehov. gosh.
-----
jag HATAR folk som inte fattar dissar. HATAR HATAR HATAR.
värsta är ju att jag på senare tid själv hamnat i ett sådant läge att jag missat en diss (eller två,tre). det är ofta då man försöker associarisera dissen med något som är gott, som en låt eller film till exempel. som snoops r'n'b-sångare skulle uttryckt sig:
"She might be with him, but she's thinnking of me, mee , meeeeeee"
där kan man ju då byta ut killen och tjejen beroende på vad man söker.

det är ofta den meningen har fått avsluta mina privata handskrivna dagboksinlägg. den får mig på benen igen.
tar ju ett tag innan man fattar på riktigt. jag låter det ta ett tag, men det betyder absolut inte att jag inte hatar folk som inte fattar dissar, för såna HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR jag.

ja. tju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0