[höpis]

amanda har smittat både mig och emma med herpes. nu är vi en riktig herpestrio. jag bubblar av blåsor.
JA! livet är en fest.
fick några små blåsor igår och tänkte: hahaha. idag var allt mycket värre och jag hade skitont. har redan provat fyra olika sorters kurer/krämer. jag vet; inte bra att blanda! men jag var rädd. SKITRÄDD. tills jag ringde en jourlinje och berättade alla historier amanda berättat. hon i telefonen skrattade och sa att det var lungt och att jag borde ta det lugnt när det gällde oralsex.....nääe...
....
köpte skor idag. en 39 och en 38, lika sjukt var priset som efter några VA? NÄÄÄ??? blev: 50kr.
morotskaka: 29kr

vart är prioteringarna på väg?
imorgon ska jag sno bullar från jobbet, det förtjänar jag.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0