OEL I GLAS

snart börjar skolan igen. snart är det dags att behöva åka ända in till falun varje morgon och bara traska runt i korridoren och ha ångest igen. fan vad jag hatar skolan. det finns inget som är kul där. ev. att kika med handkikare på folk i matsalen. det är skitfult men roligt.

jag har så mycket jag skulle ha hunnit med innan lovet+ APU'n var slut, men det har helt enkelt blivit uppskjutet som vanligt. en lång lista har jag på väggen som är 100% orörd.

några bra saker:
vi vann två matcher i helgen (rekord!!!)
rådhuskällaren (gillar nya lokaler)
uppsala på torsdag (hoppas verkligen jag hittar något som är lite intressant)
amanda fyller 20 på lördag (livet är en fest)

jag vill bara flytta nu.
tju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0